مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-22ورزشي

شهرآورد ارومیه در شهر عشاق والیبال برگزار می شود/ +برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیستم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها فردا (یکشنبه سوم بهمن ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه پیگیری خواهد شد.

 تیم والیبال شهرداری ارومیه این هفته در شهرآورد این شهر میزبان تیم قعرنشین و همشهری آذرباتری است و  با توجه به علاقمندی مردم ارومیه به رشته والیبال، این دیدار می تواند یکی از بازی های حساس و تماشاگر پسند هفته بیستم باشد.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری به ترتیب به عنوان ناظران فنی و داوری در این مسابقه حضور دارند و اصغر میرزایی به عنوان داور اول با کمک مهرداد شوشتری امر قضاوت شهرآورد ارومیه را بر عهده خواهند داشت.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه هم اکنون با 4 برد و کسب 13 امتیاز در قعر جدول ایستاده است و بر روی کاغذ از شانس کمتری برای پیروزی در مقابل شهرداری ارومیه دارد، اما شاگردان با انگیزه رحمان رئوفی نشان داده اند که در دیدارهای خانگی و در حضور هواداران، بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

 در صورت پیروزی احتمالی تیم شهرداری ارومیه جایگاهش در رده دوم حفظ  می شود اما در صورت شگفتی سازی آذرباتری و پیروزی در دیدار شهرآورد، جایگاه دومی تیم شهرداری ارومیه در صورت برد پیکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد ارومیه در شهر عشاق والیبال برگزار می شود/ +برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ

شهرآورد ارومیه در شهر عشاق والیبال برگزار می شود/ +برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ