مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-22اجتماعي

هلال احمر کردستان با بالگرد به روستاهای در محاصره برف کمک های غذایی رساند


پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک سنگین در هفته گذشته هنوز تعدادی از روستاهای استان مسدود و در محاصره برف هستند، امروز به درخواست فرماندار سقز مبنی بر اینکه تعدادی از روستاهای این شهرستان هنوز مسیر زمینی آنها پس از پنج روز بازگشایی نشده است با بالگرد این جمعیت اقلام خوراکی به چهار روستا ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات که سه ساعت به طول انجامید 250 بسته غذایی 72 ساعته از جمله نان، برنج، آرد، تن ماهی، خرما و انواع کنسروها به روستاهای هرمی دول، جعفرخان، عبدل آباد و حاجی ممدان اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر کردستان آمادگی کامل دارد در صورت درخواست از سایر نقاط استان نیز از طریق بالگرد اقلام غذایی را به مناطق صعب العبور و در محاصره برف ارسال کند.

وی گفت: از دقایق اولیه بارش برف و کولاک در روز یکشنبه 26 دی ماه امسال امدادگران، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان در کنار مردم بودند و با عملیات های مختلف به مردم امدادرسانی کردند.

جلالی افزود: در 48 ساعت اولیه بارش برف سنگین و کولاک، امکان امداد هوایی وجود نداشت و ما به صورت زمینی به رهاسازی خودروها، امدادرسانی به مسافران در راه مانده و انتقال مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر کردستان با بالگرد به روستاهای در محاصره برف کمک های غذایی رساند

هلال احمر کردستان با بالگرد به روستاهای در محاصره برف کمک های غذایی رساند