مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-22ورزشي

محرومیت تعلیقی بازیکن تیم والیبال آذرباتری ارومیه


سازمان لیگ فدراسیون والیبال علیرضا شاه علی رامشه بازیکن تیم آذرباتری ارومیه را تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها روز چهارشنبه 29 دی ماه با هفت دیدار پیگیری شد و تیم های آذرباتری ارومیه و لبنیات هزار آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 22 و 26 بر 24 میزبان خود را شکست داد.

در طول 2 ست این مسابقه تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و به دفعات تماشاگران از کلمات نامناسب استفاده کردند که ناظر مسابقه چند بار از مسئولان باشگاه و اجرایی سالن خواست تماشاگران را کنترل کنند.

بعد از پایان ست دوم، ناظر مسابقه بر اساس آیین نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد تا کمیته انضباطی درباره این مسابقه تصمیم گیری کند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این دیدار، علیرضا شاه علی رامشه بازیکن شماره یک تیم آذرباتری ارومیه را به دلیل توهین به داور مسابقه تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت تعلیقی بازیکن تیم والیبال آذرباتری ارومیه

محرومیت تعلیقی بازیکن تیم والیبال آذرباتری ارومیه