مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-22حوادث

2 هزار مورد امدادرسانی پلیس در کردستان طی 48 ساعت گذشته


فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند، گفت: در 48 ساعت گذشته بیش از 2 هزارمورد امدادرسانی به رانندگان انجام شده است.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و یخبندان در چند روز گذشته در سطح استان، شهروندان با مشکلاتی در تردد روبه رو بودند.

وی افزود: کارکنان انتظامی استان در این مدت در جاده ها و ورودی و خروجی شهرها و داخل شهر به کمک رسانی به شهروندان گرفتار در برف پرداختند که بیش از 2 هزار مورد امداد رسانی به رانندگان صورت گرفت، که در این مدت در جاده ها شاهد تصادف منجر به فوت نبودیم که این نشان از فعالیت و تلاش شبانه روزی پلیس است.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین گفت: کارکنان یگان ویژه استان با همکاری نیروهای بسیج مردمی، امکانات و خدماتی در جهت تهیه و توزیع آرد خبازخانه ها  و جابجایی شهروندان در سطح شهر نیز انجام داده اند.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم استان و مسافران در جاد ها خواهیم بود.

کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در سنندج  وی در ادامه از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 6 میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مورد امدادرسانی پلیس در کردستان طی 48 ساعت گذشته

2 هزار مورد امدادرسانی پلیس در کردستان طی 48 ساعت گذشته