مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-22سياسي

شوراهای اسلامی بر عملکرد شهرداری ها نظارت کامل داشته باشند


آشنایی به قوانین شهرداری ها اصل مهمی برای شهرداران است و شوراهای اسلامی شهر باید بر عملکرد شهرداری ها نظارت کامل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبعلی اصغری عصر امروز آیین تکریم و معارفه شهردار جعفرآباد مغان اظهار کرد: آشنایی به قوانین شهرداری ها از جمله مهم ترین اصل برای شهرداران است و شوراهای اسلامی شهر باید بر عملکرد شهرداری ها نظارت کامل داشته باشند.

وی افزود: قانون باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و منافع عمومی در این مجموعه ها بر منافع شخصی افراد برتری داشته باشد چرا که اولین تخلف از قانون، آخرین تخلف به شمار خواهد رفت.

فرماندار بیله سوار مدیریت شهرداری را نیازمند تعامل با همه دستگاه های اجرایی و دولتی دانست و ادامه داد: دوری جستن از گروه های سیاسی و پرهیز از عملکرد سیاسی یکی دیگر از اصول کاری شهردار بوده و استفاده از کارشناسان حقوقی خبره و برنامه ریزی برای مسائل مالی شهرداری نیز از موارد قابل اهمیت است.

موفقیت شهرداری در تعامل با مردم حاصل می شود اصغری بیان کرد: اولویت مسؤولان شهرداری ارائه خدمات مناسب و در شأن و جایگاه شهروندان و تکریم ارباب رجوع بوده و از اعضای شورای شهر جعفرآباد و شهردار می خواهیم خدمت به خلق را در جهت کسب رضایت خالق، سرلوحه کار خویش قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی بر عملکرد شهرداری ها نظارت کامل داشته باشند

شوراهای اسلامی بر عملکرد شهرداری ها نظارت کامل داشته باشند