مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-22سياسي

اخذ رشوه حسین فریدون از دانیال زاده با استفاده از حساب احمدی زاده


در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز، استفاده حسین فریدون از حساب های مسعود احمدی زاده جهت دریافت رشوه و حق حساب از رسول دانیال زاده تأیید شده است.

- خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز امروز (شنبه، 2 بهمن ماه) در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در ابتدای دادگاه قاضی صلواتی با اشاره به مواد 352، 354 و 358 آیین دادرسی اعلام کرد: دادگاه با حضور متهمان و وکلای آنها و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار می شود.

قاضی صلواتی از نماینده دادستان خواست تا در جایگاه قرار بگیرد و کیفرخواست را قرائت کند.

امیر فولادی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: پرونده شرکت کروز در شعبه 8 بازپرسی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهیه شده است.

متهم ردیف اول پرونده حمید کشاورز توچایی، فرزند حسن، دارای تابعیت ایرانی-آمریکایی آزاد با تودیع وثیقه به مشارکت عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق سردستگی و رهبری گروه مجرمانه در زمینه قاچاق حرفه ای و سازمان یافته قطعات خودرو به میزان 33 هزار و 961 میلیارد و 686 میلیون و 419 هزار و 100 تومان در فاصله سال های 7/10/92 تا 22/‏01/‏99‬ از مجرای مشارکت در پرداخت رشوه به کارکنان گمرک به شرح اتهامات انتسابی به متهمان ردیف 12 تا 17، متهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رشوه حسین فریدون از دانیال زاده با استفاده از حساب احمدی زاده

اخذ رشوه حسین فریدون از دانیال زاده با استفاده از حساب احمدی زاده