مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22پزشكي

افزایش 8 برابری مبتلایان به کرونا در مرز مهران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آمار افراد مبتلا به کرونا در ورودی مرز بین المللی مهران 8 برابر شده و میزان نمونه گیری در مرز نیز 50 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش هشت برابری آمار افراد مبتلا به کرونا در ورودی مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: تعداد افراد کرونا مثبتی که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین میزان نمونه گیری در مرز نیز 50 درصد افزایش یافته و در مقایسه با هفته قبل موارد مبتلا 66 درصد بیشتر شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: بر اساس آمار اعلامی از مرکز در بین نمونه های مثبت وجود امیکرون هم تایید شده است.

وی از تامین واکسن مورد نیاز استان خبر داد و گفت: با توجه به موجودی کافی افراد هرچه سریعتر برای تزریق دز سوم اقدام کنند.

صادقی فر با هشدار در مورد خطر ابتلا به امیکرون بخصوص برای افرادیکه دز سوم را تزریق نکرده اند، یادآور شد: در روزهای آینده با توجه به شرایط موجود انتظار افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: اکنون واکسیناسیون زنان باردار در استان نیز آمار خوبی دارد اما در چند شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری مبتلایان به کرونا در مرز مهران

افزایش 8 برابری مبتلایان به کرونا در مرز مهران