مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-22سياسي

«جهاد تبیین» به شکل دقیق اجرایی شود


ما امروز به عنوان کسانی که علاقه مند و مشتاق به انقلاب هستیم، امروز در حوزه تبیین چنانکه حضرت آقا فرمودند، باید جهاد تبیین را به شکل دقیق اجرایی کنیم.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در مراسم افتتاحیه و رونمایی پوستر جشنواره رسانه ای و مردمی فجر با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه هایی، اقدامی نرم در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم است، گفت: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل و چهارمین بهار آزادی است، در حالی که دشمنان بارها مطرح می کردند که جمهوری اسلامی، چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید.

وی ادامه داد: این در حالی است که جمهوری اسلامی به مدد الهی همچنان سربلند و باقی مانده و شاهد نمایان شدن دستاوردهای آن برای جهانیان نیز خواهیم بود.

استاندار همدان تاکید کرد: ما امروز به عنوان کسانی که علاقه مند و مشتاق به انقلاب هستیم، امروز در حوزه تبیین چنانکه حضرت آقا فرمودند، باید جهاد تبیین را به شکل دقیق اجرایی کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه باید نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را برای نسل هایی که دوران انقلاب را ندیدند و درک نکرده اند، تشریح کنیم، افزود: باید در روزگاری که منافقین در پی عوض کردن جای قاتل و مقتول هستند و می خواهند چهره منافقین را با یک رنگ آمیزی تغییر دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» به شکل دقیق اجرایی شود

«جهاد تبیین» به شکل دقیق اجرایی شود