مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-22بين الملل

پس از حمله یمن؛ عاموس یادلین: بیانیه دادن کافی نیست، باید به امارات کمک کنیم


پس از عملیات اخیر ارتش یمن علیه ابوظبی، رییس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه مسافت صنعاء تا ابوظبی برابر با فاصله صنعاء تا بندر ایلات است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عاموس یادلین رییس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان)، صبح امروز (شنبه)، در یادداشتی به نگرانی ها در خصوص حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به ابوظبی پرداخت.

بنا بر گزارش کانال 12  تلویزیون رژیم صهیونیستی، یادلین با یادآور شدن این نکته که فاصله میان صنعاء و ابوظبی برابر با مسافت میان صنعاء و ایلات (شهری در جنوب اراضی اشغالی) است، گفت که نیروهای صنعاء موشک های دوربرد و پهپادهایی در اختیار دارند که می توانند حملاتی در چنین نقاط دوری انجام دهند و تل آویو باید ویژگی های این حمله را مورد بررسی قرار دهد.

رییس سابق ستاد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اضافه کرد که حمله به امارات به یک معضل راهبردی برای بازیگران عرصه بین الملل به ویژه واشنگتن تبدیل شده است چراکه روی گردانی آمریکا از متحدان منطقه ای باعث به تحلیل رفتن توان بازدارندگی این کشور خواهد شد.

وی درباره علت این امر توضیح داد در شرایطی که از اعتبار آمریکا در منطقه کاسته شده، عدم حمایت واشنگتن از متحدان منطقه ای موجب خواهد شد که این کشورها به دنبال جایگزینی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از حمله یمن؛ عاموس یادلین: بیانیه دادن کافی نیست، باید به امارات کمک کنیم

پس از حمله یمن؛ عاموس یادلین: بیانیه دادن کافی نیست، باید به امارات کمک کنیم