مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-22سياسي

بودجه حوزه علمیه خواهران جوابگوی نیازها نیست


رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: بودجه اختصاص یافته به حوزه علمیه خواهران جوابگوی نیازها نیست و همواره از کمبودها سخن گفته می شود.

- ایسنا/قم رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: بودجه اختصاص یافته به حوزه علمیه خواهران جوابگوی نیازها نیست و همواره از کمبودها سخن گفته می شود.

آیت الله مرتضی مقتدایی روز شنبه در آیین افتتاح 22 ساختمان و کلنگ زنی 12 پروژه آموزشی و کمک آموزشی حوزه علمیه خواهران، با اشاره به کمبود همیشگی بودجه در این حوزه، گفت: این کمبودها همیشه از موضوعات اصلی است که در جلسات مرتبط به حوزه علمیه خواهران از آن بحث می شود.

وی افزود: البته باید در نظر داشت که کارهایی که دراین مجموعه انجام می شود نباید به دلیل کمبود بودجه نقص داشته باشد، افزود: از مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که نسبت به تخصیص بودجه به حوزه علمیه خواهران اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این که در رژیم قبل خانم هایی که تصمیم به تحصیلات علوم دینی می کردند با مشکلاتی از جمله نبود استاد و منابع روبه رو می شدند، گفت: امام راحل بعد از انقلاب، تشکیل نظام و حکومت اسلامی، به فکر حوزه های علمیه خواهران افتاد که تاسیس آن به دست و امر مبارک ایشان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه حوزه علمیه خواهران جوابگوی نیازها نیست

بودجه حوزه علمیه خواهران جوابگوی نیازها نیست