مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-22بين الملل

اولویت بن سلمان در صورت پادشاهی سازش با رژیم تل آویو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیاد یهودی امور امنیت ملی (JINSA) که یک بنیاد لابی گر برای منافع رژیم صهیونیستی در آمریکا به شمار می رود، - یک بنیاد لابی گر صهیونیستی در آمریکا در وبسایت خود نوشت که، ولی عهد سعودی در صورت رسیدن به تخت پادشاهی، اولویت خود را عادی سازی روابط با تل آویو خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیاد یهودی امور امنیت ملی (JINSA) که یک بنیاد لابی گر برای منافع رژیم صهیونیستی در آمریکا به شمار می رود، اولویت محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی را سازش با رژیم تل آویو به محض نشستن روی تخت پادشاهی عنوان کرد.

این بنیاد در مقاله ای در وبسایت خود نوشت که در خصوص رابطه ریاض و تل آویو این محمد بن سلمان است که در عربستان تصمیم خواهد گرفت.

در این مقاله آمده است: او به تحقیر مقامات فلسطینی معروف است.

بن سلمان تاکنون نشانه های مثبتی را برای اسراییل ارسال کرده و گام های روشنی برای تسهیل روند عادی سازی روابط با تل آویو برداشته است که یکی از این گام ها بازکردن حریم هوایی عربستان سعودی به روی پرواز های بین اسراییل، امارات و بحرین است.

در این گزارش همچنین به دیدار های محرمانه میان، ولی عهد سعودی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اشاره شده است که یکی از آن ها چند ماه پیش در شهر نئوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بن سلمان در صورت پادشاهی سازش با رژیم تل آویو است

اولویت بن سلمان در صورت پادشاهی سازش با رژیم تل آویو است