مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-22حوادث

کشف و ضبط شیرینی و روفرشی های مخدر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: دو تخته رو فرشی آغشته به هرویین که به صورت پستی بنا بود به مقاصد هندوستان و بنگلادش ارسال شوند به وزن های دو کیلو و 601 گرم و دو کیلو و 469 گرم توسط کارکنان امانات .

- سخنگوی گمرک گفت: طی هفته گذشته قرص های مواد مخدر که در جعبه های شیرینی به مقصد آلمان جاساز شده بود و دو تخته روفرشی آغشته به هرویین به مقاصد بنگلادش و هند، توسط گمرک کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: دو تخته رو فرشی آغشته به هرویین که به صورت پستی بنا بود به مقاصد هندوستان و بنگلادش ارسال شوند به وزن های دو کیلو و 601 گرم و دو کیلو و 469 گرم توسط کارکنان امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد و برای انجام مراحل قضایی تحویل مقامات ذیصلاح شد.

وی افزود: از مرسوله پستی شیرینی زبان به مقصد کلن آلمان هم 370 قرص مخدر متادون 40، و 198 قرص B2 و 32 قرص جنسی به وزن 299 گرم توسط کارکنان گمرک کشف شد.

لطیفی گفت: در هفته گذشته و در حین کنترل مسافران خروجی، توسط کارکنان گمرک دوغارون استان خراسان رضوی در مرز ایران و افغانستان، از چمدان لباس مستعمل و وسایل همراه دو تبعه افغانستانی یکهزار و 460 آمپول هپارین سدیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط شیرینی و روفرشی های مخدر

کشف و ضبط شیرینی و روفرشی های مخدر