مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-22سياسي

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم تا شب عید خبر خوبی برای جاماندگان سهام عدالت داشته باشیم و واگذاری سهام برای این افراد انجام شود.

- ، محمد رضا پورابراهیمی با اشاره به بررسی ها و اقدامات کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره های دهم و یازدهم و گزارشی که در زمینه اسناد مرتبط با سهام عدالت ارائه شد، اظهار کرد: از مجموع جمعیت کشور، 50 میلیون نفر سهام عدالت دریافت کردند.

چندین میلیون نفر هم واجد دریافت سهام عدالت هستند، اما به دلایل مختلفی از این واگذاری محروم شدند و بالعکس کسانی بودند که فاقد شرایط احراز و مشمول سهام عدالت نبودند اما سهام عدالت دریافت کردند.

چه کسانی از دریافت سهام عدالت محروم شدند؟ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: حدود 4 میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، فاقد سهام عدالت هستند که اسناد ارائه شده آنها از سوی دو نهاد حمایتی در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

علاوه براین بر اساس این گزارش رزمندگان معسر، بازنشستگان، کارگران و اقشار دیگری که واجد شرایط بودند، به هر طریق از دریافت سهام عدالت محروم شدند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال گذشته در کمیسیون اقتصادی طرحی را در دستور قرار دادیم که به استناد آن بتوانیم بر اساس یک مصوبه قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت