مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-22سياسي

طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد


نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد از سوی بنیاد احسان استان خبر داد.

- طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد ایسنا/خراسان شمالی نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد از سوی بنیاد احسان استان خبر داد.

محسن پولادی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طبخ 114 دیگ نذری به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بجنورد انجام می شود، اظهار کرد: این آیین در قالب برنامه نذر مادر ، فردا یکشنبه سوم بهمن ماه سال جاری در دانشکده انقلاب بجنورد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان بجنورد توزیع خواهد شد، بیان کرد: غذاهای گرم در 24 محله حاشیه شهر بجنورد توزیع می شود.

پولادی با اشاره به اینکه 36 گروه جهادی و مردمی در برگزاری این آیین مشارکت می کنند، اضافه کرد: تاکنون آیین طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان به مناسب های مختلف در پنج مرحله طی امسال برگزار شده است و نذر مادر به عنوان ششمین مرحله آیین طبخ و توزیع غذای گرم اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد

طبخ 114 دیگ نذری غذا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بجنورد