مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-22اجتماعي

2 محور مواصلاتی مهاباد برای چهارمین روز متوالی مسدود است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: هم اکنون 2 محور مواصلاتی این شهرستان به علت کولاک برف برای چهارمین روز متوالی همچنان مسدود است.

- ارومیه - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: هم اکنون 2 محور مواصلاتی این شهرستان به علت کولاک برف برای چهارمین روز متوالی مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن خادمی در این زمینه اظهار کرد: در حال حاضر محور مهاباد به بوکان حد فاصله گردنه قره بلاغ و محور مهاباد به پیرانشهر از طرف مسیر پسوه به علت ارتفاع بالای برف، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده و تردد در آنها امکان پذیر نیست.

وی با تاکید کرد بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری تا مساعد شدن شرایط امتناع کنند، ادامه داد: در صورت لزوم رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی از مسیرهای جایگزین (مهاباد - میاندوآب - بوکان) و (مهاباد - نقده - پیرانشهر) استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تردد در سایر محورها شامل محور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب نیز به کندی صورت گرفته و همچنین تردد در محور مهاباد به سردشت در حد فاصله گردنه زمزیران نیاز به زنجیرچرخ دارد.

خادمی بیان کرد: تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای عملیات بازگشایی، برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محور مواصلاتی مهاباد برای چهارمین روز متوالی مسدود است

2 محور مواصلاتی مهاباد برای چهارمین روز متوالی مسدود است