مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-22اقتصادي

کاهش مصرف گاز در اولویت اجرا/برقراری گاز خانگی و تجاری خط قرمز مدیریت استان


استاندار یزد با تاکید بر این که کاهش مصرف گاز باید در اولویت اجرایی تمام اصناف و واحدهای تولیدی استان قرار گیرد، برقراری گاز خانگی و مراکز تجاری، - ایسنا/یزد استاندار یزد با تاکید بر این که کاهش مصرف گاز باید در اولویت اجرایی تمام اصناف و واحدهای تولیدی استان قرار گیرد، برقراری گاز خانگی و مراکز تجاری، گلخانه ها و جایگاه های سی ان جی را خط قرمز مدیریت استان خواند.

مهران فاطمی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان یزد که برای مدیریت سریع و صحیح انرژی در استان برگزار شد، اظهار کرد: برقراری گاز خانگی، مراکز تجاری، گلخانه ها و جایگاه های سی ان جی، خط قرمز مدیریت استان است و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند که با قطعی در این حوزه خللی ایجاد نشود.

وی برگزاری جلسه اقناعی با تشکل های صنعتی و انجمن های کاشی و سرامیک برای کاهش مصرف گاز را ضروری دانست و افزود: دست اندرکاران برای بحث کاهش سهمیه گاز صنایع باید هر صنعتی را متناسب با ظرفیت آن مد نظر گرفته و نسبت به مدیریت مصرف گاز آن اقدام کنند.

استاندار با بیان این که تمام ادارات دولتی، بانکها، نهادهای نظامی و انتظامی، مدارس و اماکن عمومی باید دمای خود را در حالت آسایش یعنی 18 درجه قرار دهند، گفت: کاهش مصرف گاز باید در اولویت اجرایی تمام اصناف و واحدهای تولیدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف گاز در اولویت اجرا/برقراری گاز خانگی و تجاری خط قرمز مدیریت استان

کاهش مصرف گاز در اولویت اجرا/برقراری گاز خانگی و تجاری خط قرمز مدیریت استان