مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-22حوادث

لغزندگی جاده و فوت بر اثر سوختگی


در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با گاردیل در جاده قزلحصار، خودرو دچار حریق شده و در اثر این حادثه دو سرنشین خودرو فوت و یک نفر به شدت دچار سوختگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ بیژن جنتی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: ساعت 1:30 دقیقه بامداد خبری مبنی بر وقوع تصادف و آتش سوزی در جاده قزلحضار به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 405 به دلیل لغزندگی معابر و سرعت زیاد خودرو تعادلش را از دست داده و با گاردیل وسط جاده برخورد کرده که در اثر این برخورد خودرو دچار حریق شده است.

سرهنگ جنتی اظهار کرد: متاسفانه در اثراین حادثه راننده 40 ساله و یکی از سرنشینان 50 ساله خودرو به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخته و یکی از سرنشینان خودرو که خانمی 25 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور لغزندگی معابر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی جاده و فوت بر اثر سوختگی

لغزندگی جاده و فوت بر اثر سوختگی