مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-22اقتصادي

آزادی 156 محکوم مالی در 10 ماهه امسال یزد/ یزد زندانی مالی زن ندارد


مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از آزادی 156 محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون در این استان خبر داد و گفت: مشارکت خیرین در این خصوص ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمسعود عظیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در ستاد دیه این استان، اظهار کرد: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 156 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 613 میلیارد ریال بود که مبلغ 492 میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 121 ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 156 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 110 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 19  مددجو محکوم نفقه، تعداد 14 مددجو محکوم پرداخت مهریه، 9 مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار، سه مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 156 محکوم مالی در 10 ماهه امسال یزد/ یزد زندانی مالی زن ندارد

آزادی 156 محکوم مالی در 10 ماهه امسال یزد/ یزد زندانی مالی زن ندارد