مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-22اقتصادي

هیاهو برای هیچ!


مسعود فراستی روی آنتن زنده نقد تندی علیه ماجرای حراج تهران ارائه داد که ویدئوی آن نیز در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

- ؛ گروه مجله: خیلی از ما حتی اسم حراج تهران به گوش مان نخورده است و یا از بس درگیری های اجاره خانه ماهی سه چهار میلیون تومان مان که عقب افتاده است و برای جور کردن خرج و مخارج واجب زندگی از جمله نان سر سفره مان به گیر و گور افتاده ایم این کلمات (حراج تهران) را هم اگر شنیده باشیم به بازی و خنده فقط رد کرده ایم.

چون پولی در این حد بزرگ نداریم که بخواهیم به خرید و فروش با آن بیاندیشیم.

بعضی هایمان هم اگر این عبارات را می شناسیم و معنی آن را آشناییم در مرحله ارزش مالی بسیاری از این اثراتِ در حراج با بهت نگاه می کنیم و از خود می پرسیم مگر این تابلو چه دارد که فلان میلیارد تومان خرید و فروش می شود؟ مسعود فراستی روی آنتن زنده، نقد تندی به این نوع از آیین خرید و فروش آثار هنری کرد و گفت: یک چیزی است که دو سه روز است اذیتم می کند.

البته سال های قبل هم اذیتم می کرد اما نمی دانم چرا نگفتم؟ حراج تهران! من نمی فهمم آنها در چه مملکتی زندگی می کنند؟ در مملکتی که خط فقرش را مسئولین 9 یا 10 میلیون اعلام می کنند؟ در شرایط این طور، که این همه آدم در شرایط بد معیشتی هستند، این رقم یعنی چه؟ 150 میلیارد در یک سالن کوچک پول رد و بدل شود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو برای هیچ!

هیاهو برای هیچ!