مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-22ورزشي

شناخت نفرات برتر انتخابی کاراته بانوان خوزستان


نفرات برتر رقابت های انتخابی کاراته بانوان خوزستان در دو بخش کاتا و کومیته معرفی شدند.

- مسابقات انتخابی کاراته بانوان خوزستان جهت شناخت نفرات برتر برای اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی، روز گذشته یکم بهمن ماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش کاتا این مسابقات، زهرا رضایی و مبینا پوراسدالله به ترتیب اول و دوم شدند و نازنین نیاکان و مبینا سروستانی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش کومیته و در وزن 50- کیلوگرم ساناز احمدی و غزل طلاوری به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و نگار گراوند و لاریسا بویری عنوان سوم مشترک را کسب کردند، در وزن 55- کیلوگرم زهرا کرم پوری اول شد، بهار حضرت بگی در رده دوم ایستاد و پریچهر جهانگیری و نازیلا رئوف مقام سوم مشترک را ب دست آوردند و در وزن 61- کیلوگرم ساناز سبزعلی به قهرمانی رسید، مهشید حبیب پور دوم شد و شکیلا آردش رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین در وزن 68- کیلوگرم دنیا سلحشور اول شد، مهتاب سوری در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه سعیدی مقدم رتبه سوم را کسب کرد و در وزن 68+ کیلوگرم مینا للری سردارآبادی قهرمان شد، فرنوش مهدی پور در رده دوم ایستاد و فاطمه اسکندری و الهه تراکمه عنوان سوم مشترک را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت نفرات برتر انتخابی کاراته بانوان خوزستان

شناخت نفرات برتر انتخابی کاراته بانوان خوزستان