مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-22فرهنگي

خبرنگار پیشکسوت خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد


محمدحسین ملکی، معلم و خبرنگار پیشکسوت خراسانی، که شامگاه پنج شنبه سی دی ماه در سن 90 سالگی درگذشته بود، شنبه دوم بهمن در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

- خبرنگار پیشکسوت خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد ایسنا/خراسان رضوی محمدحسین ملکی، معلم و خبرنگار پیشکسوت خراسانی، که شامگاه پنج شنبه سی دی ماه در سن 90 سالگی درگذشته بود، شنبه دوم بهمن در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

افشین تحفه گر، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به درگذشت این خبرنگار پیشکسوت استان، اظهار کرد: محمدحسین ملکی از اساتید پیشکسوت مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی بودند که سال ها سابقه خبرنگاری در روزنامه های استان از جمله روزنامه های خراسان و قدس را در کارنامه داشت.

وی ادامه داد: وی که در پی کهولت سن به بیمارهایی مبتلا شده بود تا آخرین سال های عمر خود به فعالیت و همکاری با رسانه های استان ادامه داد و سرانجام پنج شنبه شب، 30 دی ماه، به دلیل سکته قلبی درگذشت.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین محمدحسین ملکی امروز شنبه، دوم بهمن ماه، برگزار شد و این خبرنگار پیشکسوت در قطعه هنرمندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار پیشکسوت خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد

خبرنگار پیشکسوت خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد