مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-22بين الملل

مشکلات اقتصادی نتیجه فعالیت گروه های دلبسته به غرب و تفکر لیبرالی است


اگر امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی بوده ربطی به انقلاب نداشته بلکه نتیجه فعالیت 34 ساله این گروه و دل بستن به غرب و تفکر لیبرالی در اقتصاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم خوسف با اشاره به مسائل بین المللی اظهارداشت: در موضوعات خارجی و سیاست بین الملل ورق دارد به نفع جبهه مقاومت بر می گردد.

وی با اشاره به اینکه امروز دغدغه جدی اسراییل که قرار بود روزی قصد فتح حماس و غزه داشت، شبهه نظامیان حماس و حزب الله لبنان است، تصریح کرد: آمریکایی ها برای بر هم زدن سوریه بنا داشتند حکومت سوریه را به طور کامل تغییر دهند، اما سوریه روی پای خود ایستاد و دولت های آمریکا یکی پس از دیگری تغییر و به اهداف شوم خود نرسیدند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با رأی تمام اعضای اجلاسیه شانگهای به طور رسمی به عضویت اصلی سازمان همکاری های شانگهای درآمده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از حالت تدافعی خارج شده و حالت هجومی پیدا کرده و این موضوع سبب شده ایران به عضویت معاهده شانگهای درآید که این اتفاق، برکات اقتصادی خوبی را در سال های آینده برای کشور به رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی نتیجه فعالیت گروه های دلبسته به غرب و تفکر لیبرالی است

مشکلات اقتصادی نتیجه فعالیت گروه های دلبسته به غرب و تفکر لیبرالی است