مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-22سياسي

نیازمند وحدت و همدلی در راستای توسعه استان هستیم/ باج خواهی ممنوع!


استاندار ایلام با بیان اینکه اهل باج دادن نیستیم گفت: با کار شبانه روزی، جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات و توسعه ایلام گام خواهیم برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری استان گفت: در این مدت شاهد دو رویداد مهم یکی سیل مورموری و دیگری بارش سنگین برف در مناطق سردسیر استان بودیم.

وی در ادامه با اشاره به پای کار بودن مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران در این دو حادثه افزود: در سیل مورموری ساعت 1 بامداد نشست ستاد مدیریت بحران استان را برگزار و بلافاصله مسوولان مرتبط را به منطقه اعزام کردیم تا قبل از اذان صبح به کمک مردم سیل زده بشتابند و انصافا کار آنها اثرگذار بود.

استاندار ایلام در خصوص بارش سنگین برف در مناطق سردسیر استان ضمن تشکر از تمامی دستگاه های درگیر در کار گفت: علی رغم بارش سنگین برف و کمبود برخی امکانات اما حضور فرمانداران و دستگاه های درگیر در کار چون هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و به طور کلی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها قابل تقدیر بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب رسانه ها در همکاری و پوشش خوب اطلاعیه ها و اخبار این رویداد ها از برخی رسانه ها گله مند شد و گفت: امروز خدمات دولت و مجموعه دستگاه ها در استان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند وحدت و همدلی در راستای توسعه استان هستیم/ باج خواهی ممنوع!

نیازمند وحدت و همدلی در راستای توسعه استان هستیم/ باج خواهی ممنوع!