مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-22اقتصادي

سیما و منظر محیط بازار ارومیه ساماندهی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: «با توجه به اینکه بازار ارومیه یکی از مکان های مسافرپذیر و دیدنی این شهرستان محسوب می شود نیاز است که سیما و منظر محیط آن ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری اظهارداشت: در حال حاضر حاضر الگوی مناسبی برای تابلوهای تبلیغاتی در بازار وجود ندارد و این تابلوها جلوه نامناسبی را در این مکان ایجاد کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای حل این مشکل باید طرح واحد و متناسب با فضای تاریخی و تجاری بازار ارومیه تهیه شود.

وی ادامه داد: همچنین موضوع دیگری که برای ساماندهی بازار ارومیه ضروری بوده ساماندهی کابل های برق، مخابرات و شبکه فاضلاب بازار است که برای چگونگی اجرای این کار شرکت های خدمات رسان استان در سال های پیش اعلام آمادگی کرده اند.

جباری گفت: از شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب، مخابرات، برق و گاز استان درخواست می شود هر چه سریع تر نسبت به انجام وظایف خود برای ساماندهی بازار ارومیه عمل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: برای تامین امنیت ایمنی بازار ارومیه ضروری است که آتش نشانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیما و منظر محیط بازار ارومیه ساماندهی شود

سیما و منظر محیط بازار ارومیه ساماندهی شود