مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-22سياسي

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می گیرد


تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر 15 روز جاده موقت در کنار پل و بخش های آسیب دیده احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، زینی وند امروز در آیین خاکسپاری دو کودک جان باخته در روخانه مجاور روستای ناصرآباد شهرستان ریگان شرکت و با خانواده این دو کودک ابراز همدردی کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: هم رییس جمهور و هم وزیر کشور قصد حضور در مناطق سیل زده شرق استان را داشتند اما شرایط آب و هوایی، اجازه پرواز فراهم نشد اما ایشان همواره پیگیر مسائل این منطقه بودند.

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر نیز خواستار توجه بیشتر به مناطق شرقی و دوبانده کردن محور نرماشیر ریگان شد.

استاندارکرمان از پل تخریب شده توکل آباد در محور ریگان - ایرانشهر بازدید کرد و  دستور داد تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر 15 روز جاده موقت در کنار پل و بخش های آسیب دیده احداث شود.

استاندارکرمان در ستاد مدیریت بحران شهرستان های شرقی در فرمانداری ریگان بر استفاده از دانش بومی و نظرات افراد محلی در طرح های آبخیزداری، لایروبی، احداث سد و سیل بندها در کل استان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می گیرد

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می گیرد