مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-22سياسي

حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد، گفت: آنچه ما را در مسیر بندگی قرار می دهد نماز و ذکر خداوند متعال است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح شنبه در آیین تکریم و معارفه امامان جمعه سابق و جدید شهرستان چرداول اظهار کرد: نماز جمعه فریضه ای عبادی و سیاسی است و نهاد نماز جمعه از نهادهایی است که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و از رویش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم در سنگر نماز جمعه از فیض نماز جمعه بهره مند می شوند، خداوند متعال در آیه نهم سوره جمعه، مومنین را به نماز جمعه دعوت می کند، آنچه در آسمان و زمین است تسبیح گوی خداوند متعال هستند و خداوند را تقدیس و منزه می دانند، انسان که اشرف مخلوقات است باید نسبت به ذکر خداوند تلاش بیشتری داشته باشد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ما نیاز به ارتباط و ذکر خدا نیاز داریم، افزود: آنچه ما را در مسیر بندگی قرار می دهد نماز و ذکر خداوند متعال است، امروز نیاز ضروری جامعه ارتباط با خدا است، صفوف نماز جمعه را پر کنیم و در مساجد حضور داشته باشیم، حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد و غفلت از این نیاز موجب آسیب های جبران ناپذیری به جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد

حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد