مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-22سياسي

لزوم عمل به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص هیئات مذهبی/ هیأت یک رسانه است


«احمد واعظی» و «مرتضی طاهری» از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) به تاریخچه حضور مداحان اهل بیت (ع) در محضر رهبر انقلاب در برنامه روایت هیات اشاره کردند.

- احمد واعظی و مرتضی طاهری از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) به تاریخچه حضور مداحان اهل بیت (ع) در محضر رهبر انقلاب در برنامه روایت هیات اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و مطالبه رهبری از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) بحث و گفت و گو شد.

بنابراین گزارش، احمد واعظی و مرتضی طاهری از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) به تاریخچه حضور مداحان اهل بیت (ع) در محضر رهبر انقلاب اشاره کردند.

احمد واعظی گفت: تاریخچه دیدار مداحان با مقام معظم رهبری مربوط به سال 63 است که رهبری در آن زمان رییس جمهور بودند و فرمودند که از این به بعد من هرجا باشم این دیدار به صورت سالانه برگزار شود و از آن زمان تاکنون این دیدار به قوت خود همه ساله در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

این ستایشگر اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه هیأت یک رسانه است، بیان کرد: رهبری همه ساله کلید واژگان و نکات کلیدی را در مورد هیأت گوشزد می کنند و تاکید می کنند که هیأت، باید هیأت بماند ، این به این معنا است که چارچوب هیئات باید حفظ شود و سنت ها و اصالت ها و ریشه ها در هیئات مذهبی تغییر نکند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عمل به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص هیئات مذهبی/ هیأت یک رسانه است

لزوم عمل به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص هیئات مذهبی/ هیأت یک رسانه است