مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-22بين الملل

ارجاع پرونده شیخ جراح به لاهه/ برپایی تظاهرات مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن


جمعی از فلسطینی های مقیم لندن روز جمعه در مقابل سفارت اسراییل در همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح قدس که خانه هایشان در معرض تخریب و تخلیه است، - ارجاع پرونده "شیخ جراح" به لاهه/ برپایی تظاهرات مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن جمعی از فلسطینی های مقیم لندن روز جمعه در مقابل سفارت اسراییل در همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح قدس که خانه هایشان در معرض تخریب و تخلیه است، تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، شرکت کنندگان در این تظاهرات علیه نقض حقوق فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی شعار دادند و همبستگی خود را با خانواده محمود صالحیه که خانه خود را به دلیل تخریب آن به دست رژیم صهیونیستی از دست داده بود، اعلام کردند.

تظاهرکنندگان نقش محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را در توقف تجاوزات اشغالگران و کمپین های شهرک سازی آن ها که در حال غارت سرزمین فلسطینیان است، زیر سوال بردند.

این تظاهرات پس از آن برگزار شد که مرکز بین المللی عدالت برای فلسطینیان (ICJP) مستقر در لندن، پرونده خانواده صالحیه را به دادگاه کیفری بین المللی ارجاع داد.

این مرکز اعلام کرد که تخریب و تصاحب اموال را نقض فاحش کنوانسیون ژنو 1949 است و طبق اساسنامه رم 1998 جنایی بین المللی جنایت جنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده شیخ جراح به لاهه/ برپایی تظاهرات مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن

ارجاع پرونده شیخ جراح به لاهه/ برپایی تظاهرات مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن