مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-22اقتصادي

آزادی 395 زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون 395 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک 12 میلیارد تومانی خیران استان آزاد شده اند، گفت: - با آزادی 500 نفر زندانی در یک سال، رکورد آزادی زندانیان غیر عمد شکسته خواهد شد.

موسی خلیل اللهی روز شنبه، دوم بهمن ماه در حاشیه دیدار مردمی با بیان این که در حال حاضر در زندان های آذربایجان شرقی افراد با بدهی کمتر از 300 میلیون تومان وجود ندارد، اظهار کرد: نزدیک به 370 نفر با مجموع بدهی 220 میلیارد تومان به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان های استان هستند.

وی ادامه داد: اگر بتوان 17 میلیارد تومان دیگر نیز جمع آوری کرد، باقیمانده مبلغ از طریق اعسار و تسهیلات اعطایی فراهم شده و زندانیان مذکور نیز در مدت زمان کمی از زندان آزاد می شوند.

خلیل اللهی در پایان با بیان اینکه گاهی افرادی به خاطر مسائل غیرعمد بازداشت می شوند و با توجه به طبقه بندی شخصیتی، نیاز به اجرای برنامه های اصلاحی ندارند، تاکید کرد: حضور این افراد در زندان موجب بروز برخی آسیب های اجتماعی می شود بنابراین دادگستری کل استان با همراهی خیّران تلاش می کند تا این افراد هرچه زودتر به کانون خانواده بازگردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 395 زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان شرقی

آزادی 395 زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان شرقی