مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-22اقتصادي

کاهش 13 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در 9 ماه امسال


آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در نه ماه سال جاری - با وجود سردتر شدن هوا در ماه های اخیر و استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی- در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 13 درصدی مواجه بود که این کاهش نشان دهنده توجه بیشتر مردم به استانداردها، - آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در نه ماه سال جاری - با وجود سردتر شدن هوا در ماه های اخیر و استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی- در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 13 درصدی مواجه بود که این کاهش نشان دهنده توجه بیشتر مردم به استانداردها، توصیه ها و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمازا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در نه ماهه امسال 415 نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند، این در حالی است که تعداد تلفات گازگرفتگی در مدت مشابه سال قبل 477 نفر بوده است.

بر اساس این گزارش از کل تلفات گازگرفتگی در نه ماهه امسال 310 نفر مرد و 105 نفر زن بودند.

در این مدت استان های تهران با 89، اصفهان با 36 و البرز و خراسان رضوی هر کدام با 31 فوتی بیشترین تعداد مرگ بر اثر مسمومیت با گاز را داشته اند.

همچنین تعداد تلفات گازگرفتگی طی نه ماهه سال جاری در بیش از نیمی از استان ها کمتر از 10 نفر و در استان هرمزگان نیز صفر گزارش شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در 9 ماه امسال

کاهش 13 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در 9 ماه امسال