مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-22سياسي

مردم با زاویه مناسب تصادف کنند چون تست استاندارد کیسه هوا نداریم


عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بی توجهی سازمان استاندارد در حوزه ارتقای ایمنی خودرو، گفت: خودروسازان اتاق تصادف متناسب با استانداردهای روز ندارند ولی با این حال به آنها اجازه داده شده که کیسه هوا در خودروهای خود نصب کنند.

- علی جدی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه رانندگی بهبهان و نقص سیستم های ایمنی نصب شده در خودروهای حادثه دیده و  با انتقاد ازخودروسازان، گفت: در برنامه ششم توسعه 2 ماده برای ارتقای ایمنی خودرو به عنوان دستور کار اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی وجود دارد که سازمان استاندارد باید این اتاق را زودتر فعال می کرد که این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: بیان تنها گلایه از نبود زیرساخت های تست ایربگ کافی نیست و این سازمان به عنوان ناظر در رعایت استانداردها باید کاری بیشتر از گلایه کردن انجام دهد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با بیان اینکه خودروسازان در قبال حوادثی مانند آنچه در بهبهان شاهد آن بودیم عذرخواهی نکرده اند، اضافه کرد: تا زمانی که خودروسازان برای فروش چند هزار دستگاه خودرو، با صف های میلیونی از سوی خریداران رو به رو می شوند؛ نباید انتظار داشت تولید کنندگان خودرو از مردم بابت کیفیت پایین خودروهای خود عذرخواهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با زاویه مناسب تصادف کنند چون تست استاندارد کیسه هوا نداریم

مردم با زاویه مناسب تصادف کنند چون تست استاندارد کیسه هوا نداریم