مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-22سياسي

افتتاحیه جشنواره رضوی برگزار شد


آیین افتتاحیه بیست وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از شاعران از سراسر کشور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- ایسنا/کرمان آیین افتتاحیه بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی  با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از شاعران از سراسر کشور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، بیان کرد: مکان افتتاحیه این رویداد، متعلق به شهدا و آمیخته با نام شهید سلیمانی است که یکی از ویژگی های او ارادت به حضرت فاطمه(س) و عشق او به مقام مادر است و امیدواریم در راستای پیروی از مکتب او بتوانیم قدردان مادران به ویژه مادران و همسران شهدا باشیم.

علیزاده ادامه داد: شهید سلیمانی افتخار خادمی امام رضا(ع) را داشتند و امیدواریم ما نیز در این راستا رهرو صادقی باشیم و بتوانیم با استفاده از ظرفیت هایی که در عرصه شعر و ادب وجود دارد، در جهت ترویج فرهنگ منور رضوی گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه جشنواره رضوی برگزار شد

افتتاحیه جشنواره رضوی برگزار شد