مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-22اقتصادي

حسرت 13 ساله باستانی کاران اردستان


در حالی که باستانی کاران اردستان 13 سال است چشم انتظار بهره برداری از پروژه زورخانه این شهر هستند، افزایش قیمت مصالح اجرای طرح را کُند و سبب راکد ماندن آن شده است.

- ورزش زورخانه ای یکی از ورزش هایی است که ریشه در فرهنگ و تمدن ایران زمین دارد و همان طور که به آن ورزش باستانی هم می گویند، از گذشته های دور به عنوان میراثی ارزشمند به ما رسیده است.

در اردستان هم مانند سایر رشته های ورزشی، ورزش زورخانه ای علاقه مندان خود را دارد، ولی کمبود اعتبارات و نداشتن فضای مناسب، چالشی برای ورزشکاران زورخانه ای شده، اما باستانی کاران اردستان در کنار همت خود، چشم امید به توجه مسئولان در اتمام پروژه زورخانه دارند.

ورزشکاران باستانی از کمبود زیرساخت این ورزش رنج می برند رییس هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان اردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرایط کرونایی در دو سال گذشته برخی از محدودیت ها را برای فعالیت رشته های ورزشی از جمله ورزش زورخانه ای به وجود آورد، اما در شهرستان اردستان ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش زورخانه ای در شهرهای اردستان و زواره فعالیت مستمر داشتند و نگذاشتند این ورزش به سمت تعطیلی برود.

عزیزالله هراتی افزود: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهرستان اردستان بیش از 30 سال سابقه دارد، ولی همچنان زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت 13 ساله باستانی کاران اردستان

حسرت 13 ساله باستانی کاران اردستان