مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-22سياسي

توجه ویژه قضات به ایجاد زمینه آزادی زندانیان


رییس کل داگستری فارس بر توجه ویژه قضات به وضعیت زندانیان و فراهم سازی زمینه آزادی آنها با اعطای تأسیسات قانون تاکید کرد.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه دیدار سرزده از زندان عادل آباد شیراز، ضمن بررسی وضعیت عمومی زندان و بازدید از آخرین وضعیت بهداری در حال بازسازی زندان مرکزی شیراز با 240 تن از زندانیان اندرزگاه پاک به صورت چهره به چهره ملاقات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی گفت: قضات در بازدیدهای خود از زندان اعمال ماده 14 دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری برای زندانیان واجد شرایط و فراهم سازی مقدمات آزادی آنان را مد نظر قرار دهند.

موسوی با تأکید بر اینکه حضور مستمر همکاران قضایی استان فارس و کیفیت حضور آنان به صورت هفتگی توسط یکی از معاونین دادگستری استان نظارت و بررسی می شود، عنوان کرد: بازدیدهای هدفمند و کاربردی از زندان ها علاوه بر جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق زندانیان زمینه تقویت روحیه مددجویان زندان ها را نیز فراهم می کند.

او خاطرنشان کرد: دسترسی آسان زندانیان به مقامات و مسئولین قضایی از جمله حقوق شهروندی مددجویان است که این امر در مجموعه قضایی فارس همواره از اولویت ها و برنامه های تأکیدی مدیریت ارشد قضایی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه قضات به ایجاد زمینه آزادی زندانیان

توجه ویژه قضات به ایجاد زمینه آزادی زندانیان