مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-22سياسي

افزایش آمار کرونا در بوشهر/همه نوع واکسن موجود است


سویه امیکرون در سطح کشور در حال گشترش است و در این استان نیز نسبت به هفته های قبل آمار ابتلا به کرونا بیشتر شده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: سویه امیکرون در سطح کشور در حال گشترش است و در این استان نیز نسبت به هفته های قبل آمار ابتلا به کرونا بیشتر شده است.

احمد محمدی زاده صبح امروز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: سویه امیکرون در سطح دنیا در حال گسترش است و در کشورهای منطقه و همسایه ما نیز شیوع گسترده ای پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی و جمع بندی که از وضعیت کشور صورت گرفته نشان از گسترش سویه امیکرون کرونا در سطح کشور است و در استان بوشهر نیز نسبت به هفته های قبل آمار ابتلا به کرونا بیشتر شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جدی گرفته شدن واکسیناسیون کرونا، ادامه داد: مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند و برای دریافت دوزهای مختلف واکسن کرونا در سریع ترین زمان به مراکز مراجعه کنند.

محمدی زاده با بیان اینکه همه واکسن ها در استان بوشهر موجود است، تصریح کرد: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی های کرونایی در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی های کرونایی استان بوشهر در دی امسال تنها یک نفر بوده است، گفت: مجموع اقدامات پیشگرانه کمک می کند روزهای خوبی را در پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار کرونا در بوشهر/همه نوع واکسن موجود است

افزایش آمار کرونا در بوشهر/همه نوع واکسن موجود است