مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-22ورزشي

ترویج فرهنگ از اهداف جشنواره ورزشی شمیم سپاه است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل سپاه می تواند در نشاط، شادابی، تبادل و ترویج فرهنگی میان استان های مختلف مؤثر واقع شود.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل سپاه می تواند در نشاط، تبادلات فرهنگی میان استان های مختلف مؤثر واقع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص ورزش جوانان اظهار کرد: این برنامه مشوقی برای ورزش خواهرانی است که همیشه در صحنه ها حضور دارند و مشت محکمی بر دهان افرادی باشد که می گویند در جمهوری اسلامی ایران محدودیت هست .

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از حضور 2 هزار ورزشکار از سراسر کشور در خوزستان خبر داد و بیان کرد: این ورزشکاران خواهر در 6 رشته ورزشی با یک دیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این استان میزبان این رقابت هاست، گفت: امید است که با حضور داوران و مربیان توانمندی که از مجموعه ورزش و جوانان استان استفاده شده این برنامه با کیفیت پیش بینی شده برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم سوم بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با حضور جمعی از دختران و همسران پاسداران سراسر کشور در اهواز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ از اهداف جشنواره ورزشی شمیم سپاه است

ترویج فرهنگ از اهداف جشنواره ورزشی شمیم سپاه است