مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-22سياسي

ایجاد اشتغال سبب رفع معضلات اجتماعی در حاشیه شهرها می شود


فراهم کردن زمینه اشتغال مناسب در مناطق و محلات حاشیه شهرهای استان به ویژه زاهدان از بسیاری از آسیب های اجتماعی در این مناطق جلوگیری می کند.

- به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در آیین تجلیل از زنان کارآفرین محلات حاشیه شهر زاهدان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: با توجه به اینکه نبود اشتغال و بیکاری زمینه ساز فقر، آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است و میزان بیکاری با میزان آسیب های اجتماعی رابطه مستقیمی دارد احداث بازارچه های سنتی با ایجاد زمینه کسب و کار سالم و بدون دغدغه برای شهروندان ساکن این مناطق به ویژه بانوان آسیب دیده می تواند راه گشای بسیاری از معضلات باشد.

وی تاکید کرد: ضروری است زنان شاغل در بازارچه سیستان زاهدان به منظور رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود با پارک علم و فناوری استان ارتباط داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: تمام تلاش همکاران ما با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان های شهری مناسب با هدف رسیدن به توسعه پایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری است.

عطااله اکبری با بیان اینکه حاشیه نشینی تنها یک معضل کالبدی نبوده و مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز در آن نمود زیادی دارد که برای حل آنها باید از روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال سبب رفع معضلات اجتماعی در حاشیه شهرها می شود

ایجاد اشتغال سبب رفع معضلات اجتماعی در حاشیه شهرها می شود