مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-22اجتماعي

نمک پاشی معابر فرعی کرج از امروز آغاز می شود


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: در گذشته شهروندان بعد از بارش به کمک شهرداری می آمدند و اکثرا نسبت به برف روبی مقابل منزل خود اقدام می کردند ولی طی سال های گذشته میزان این نوع مشارکت کاهش داشته است.

- غلامرضا رضوانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص یخ زدگی برخی از معابر فرعی شهر اظهار کرد: از همان ساعت اولیه بارش اخیر، نیروهای معاونت خدمات شهری نسبت به نمک پاشی مسیرهای اصلی شهر برای جلوگیری از یخ زدگی معابر اقدام کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در تمام مسیرهای اصلی شهر بدون هیچ مشکلی در جریان است.

وی توضیح داد: هرچند نمک پاشی و شن ریزی در معابر باعث آب شدن برف و جلوگیری از یخ زدگی می شود ولی تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد و باعث آسیب به آسفالت هم می شود.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس در خصوص معابر فرعی شهر اجاره دادیم یک روز از بارش ها بگذرد تا تابش آفتاب برف و یخ معابری که نورگیر خوبی دارند را آب کند و در خصوص معابری که آفتابگیر نیستند هم از صبح امروز نمک پاشی آغاز شده است.

وی ابراز کرد: در گذشته شهروندان بعد از بارش به کمک شهرداری می آمدند و اکثرا نسبت به برف روبی مقابل منزل خود اقدام می کردند ولی طی سال های گذشته میزان این نوع مشارکت کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک پاشی معابر فرعی کرج از امروز آغاز می شود

نمک پاشی معابر فرعی کرج از امروز آغاز می شود