مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-22سياسي

لزوم جلب حمایت و مشارکت شهروندان برای نوسازی بافت فرسوده


سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران ضمن تاکید بر لزوم توجه به بافت فرسوده در منطقه 10 گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ساکنین این منطقه در امر نوسازی بافت فرسوده تشویق شوند و همراه با مسئولین شهری در این زمینه گام بردارند.

- سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران ضمن تاکید بر لزوم توجه به بافت فرسوده در منطقه 10 گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ساکنین این منطقه در امر نوسازی بافت فرسوده تشویق شوند و همراه با مسئولین شهری در این زمینه گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علی اکبر فسایی که همزمان با نشست نظارت ستادی شهردار تهران از منطقه 10، به ناحیه یک این منطقه رفته بود، طی جلسه ای که متعاقب بازدید از معابر و پروژه های عمرانی این ناحیه برگزار شد،ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: این قبیل موضوعات باید درس عبرتی برای ما باشد تا نسبت به اهمیت ملاحظات ایمنی در بخش های مختلف سهل انگار نباشیم.

او با بیان اینکه بافت و جنس خاک این محدوده تهران سست است و به همین دلیل شاهد نشست زمین در بخشی از این منطقه هستیم، گفت: این موضوع حساسیت فعالیت های عمرانی در این منطقه را بالا می برد و باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلب حمایت و مشارکت شهروندان برای نوسازی بافت فرسوده

لزوم جلب حمایت و مشارکت شهروندان برای نوسازی بافت فرسوده