مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-22سياسي

270 هزار فرزند ایثارگران در کشور جویای کار هستند


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین شغل را مهمترین نیاز فرزندان ایثارگران ذکر کرد و گفت: 270 هزار متقاضی و جویای کار وجود دارد.

- ، محمود پاکدل صبح شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به فرمان حضرت امام راحل در راه اندازی بنیاد شهید و امورایثارگران اظهار داشت: امروز ما ادامه دهنده راه معمار بزرگ هستیم و همه سیاست های تنظیمی نشأت گرفته از رهنمودهای آن معمار بزرگ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم نهضت عاشورا است، گفت: بیش از 200 هزار شهید و 600 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم شدند تا اهداف و نیت حضرت امام راحل را عملیاتی کنند و امروز اگر در جهان کشوری عزتمند، مقتدر، مستقل و الگو برای محور مقاومت هستیم، ناشی از تلاش ها و حرکت ها و زحمات ایثارگران و شهیدان است.

وی با اشاره به سیاست های ترسیم شده در دوره جدید در بنیاد شهید گفت: قوانینی این حوزه به دلیل اولویت هایی که باید به جامعه ایثارگری برسد باید اجرایی شود و این قوانین احصاء و کارشناسی شده است.

پاکدل یادآور شد: نیاز واقعی جامعه ایثارگری برای اجرای قوانین 126 هزار میلیارد تومان در سال است درحالی که اعتبار مصوب شده 31 هزار و 600 میلیارد تومان است و باید با کمک دستگاه های مختلف نسبت به کاهش فاصله ها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 هزار فرزند ایثارگران در کشور جویای کار هستند

270 هزار فرزند ایثارگران در کشور جویای کار هستند