مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-22اقتصادي

55 واحد صنعتی استان مرکزی در تملک بانک ها است


معاون امور صنایع اداره کل صمت استان مرکزی گفت: 55 واحد صنعتی استان مرکزی بنا بر توافقاتی به بانکها واگذار شده و در تملک این مجموعه ها است.

- با اشاره به صنایع تملک شده از سوی بانک ها در استان مرکزی گفت: 55 واحد صنعتی استان مرکزی در تملک بانک ها هستند.

مالکیت برخی از آنها به بانک ها واگذار شده است و تعدادی بنا بر توافقاتی که با بانک صورت گرفته به شرط تملیک واگذار شده است و هم اکنون فعال هستند اما تعداد بیشتری هم تعطیل هستند و توسط بانک ها تعیین تکلیف نشدند.

وی در ارتباط با پرداخت تسهیلات به صنایع افزود: چندین نوع تسهیلات پرداختی در سایت بهین یاب پیش بینی شده است که متقاضیان حوزه صنعت و معدن و اصناف با توجه به مقتضیات شغلی خود از طریق ثبت نام از این تسهیلات برخوردار می شوند، یکی از تسهیلاتی که هم اکنون فعال است تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون سال 1400 برای واحدهای صنعتی، معدنی و اصنافی که در اولویت هستند (طرح های پیش ران) بعد از ثبت در سامانه در صورت تأیید کارگروه به بانک معرفی می شوند نرخ بازپرداخت این تسهیلات نسبت به سایر تسهیلات کمتر است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال تمامی بانک ها در پرداخت آن سهیم هستند و از محل منابع داخلی بانک ها با نرخ 18 درصد تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 واحد صنعتی استان مرکزی در تملک بانک ها است

55 واحد صنعتی استان مرکزی در تملک بانک ها است