مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-22فناوري

قبض برقتان را از روی کنتور ببینید


مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری های نوین توانیر از امکان دریافت اطلاعات اشتراک و خدمات برق از طریق نصب برچسب های QR-code خبر داد و گفت: مشترکان دارای کنتورهای غیرهوشمند از هم اکنون می توانند با این امکان در هر زمان از اطلاعات مصرف و تعرفه خود مطلع شده و الگوی .

- مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری های نوین توانیر از امکان دریافت اطلاعات اشتراک و خدمات برق از طریق نصب برچسب های QR-code خبر داد و گفت: مشترکان دارای کنتورهای غیرهوشمند از هم اکنون می توانند با این امکان در هر زمان از اطلاعات مصرف و تعرفه خود مطلع شده و الگوی مصرفشان را مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی مدقق با بیان اینکه مباحث مربوط به تعرفه، الگوی مصرف و امکانات مورد نیاز مشترکین برق به طور مرتب و از طرق مختلف اطلاع رسانی می شود، اظهار کرد: نصب QR-code کنتورهای برق تاپایان بهمن ماه برای مشترکین به پایان می رسد، پیش از آنکه هوشمندسازی همه کنتورها انجام شود، مشترکین برق می توانند از طریق گوشی تلفن همراه برچسب های QR-code نصب شده روی کنتور برق خود را اسکن کرده و از میزان مصرف و هزینه برق خود از ابتدای دوره تا لحظه اسکن کد QR مطلع شوند.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری های نوین توانیر افزود: درواقع اطلاعات ثابت اشتراک مانند شناسه اشتراک، شناسه بدنه کنتور و بارکد شناسه قبض روی Q


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض برقتان را از روی کنتور ببینید

قبض برقتان را از روی کنتور ببینید