مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-22اقتصادي

2 بانوی کرمانشاهی با اجرای طرح «نذر امام» از زندان آزاد شدند


مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه، از آزادی 2 بانوی معسر در روز میلاد حضرت فاطمه(س) در طرح نذر امام خبر داد.

- راضیه عظیمی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: طرح نذر امام با همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت در سراسر کشور با محوریت آزادی بانوان معسر از زندان به نیابت از امام مهربانی ها توسط خادمیاران رضوی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در مرحله اول این طرح موفق به آزادی اولین بانوی معسر با بدهی 85 میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین استان شد.

مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ضمن اشاره به انعقاد قرداد با ستاد دیه جهت آزادی بانوان معسر، افزود: با عنایت حضرت رضا(ع) در مرحله ی دوم این طرح بنا داریم به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا(س) 2بانوی معسر که به دلیل بدهی از اوضاع بداقتصادی و ورشکستگی شرایط شیوع بیماری کرونا در زندان بسر می برند را آزاد کنیم.

وی مجموع مبلغ بدهی را 300 میلیون تومان عنوان کرد که نیمی از این مبلغ به همت خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج حقوقدانان استان و نیم دیگر توسط ستاد دیه استان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بانوی کرمانشاهی با اجرای طرح «نذر امام» از زندان آزاد شدند

2 بانوی کرمانشاهی با اجرای طرح «نذر امام» از زندان آزاد شدند