مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-22حوادث

خطر آتش سوزی در بیخ گوش 8500 واحد صنفی در بازار اصفهان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: خطر آتش سوزی بیخ گوش 8 هزار و 500 واحد صنفی در بازار بزرگ اصفهان است، اما اصناف در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

- ابراهیم مطلبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در مغازه کفش فروشی در بازار کفاشان بازار بزرگ اصفهان، اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی در کلان شهر اصفهان ایمنی بازار بزرگ این شهر است.

وی افزود: در این زمینه بیشترین نقش را اتاق اصناف اصفهان دارد، درحالی که در چند سال گذشته اتاق اصناف برای ایمنی اصناف همکاری لازم را نداشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به رایزنی های اخیر با اتاق اصناف اشاره و اظهار کرد: بازدیدهای مشترکی نیز با همکاری اتاق اصناف از واحدهای صنفی بازار بزرگ اصفهان داشته ایم و موارد غیر ایمن را به مالکان واحدهای صنفی اعلام کرده ایم.

قانون مدون برای ایمنی بازار اصفهان نداریم وی با اشاره به وجود 8 هزار و 500 واحد صنفی در بازار بزرگ اصفهان، گفت: باید قانون مدون و الزام آوری برای ایمنی واحدهای صنفی داشته باشیم که به واسطه آن در واحدهای صنفی و به ویژه اصناف اصفهان به خود ایمنی بازار برسیم.

چنانچه در یکی از حریق ها بازار بزرگ اصفهان تعطیل باشد، شاهد حادثه ای فاجعه بارتر از بازار تبریز خواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر آتش سوزی در بیخ گوش 8500 واحد صنفی در بازار اصفهان

خطر آتش سوزی در بیخ گوش 8500 واحد صنفی در بازار اصفهان