مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-22فناوري

فناوری های دیجیتال به تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان رونق بخشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید ملکی مدیرعامل مؤسسه دانش بنیان رویال، با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، - کاربرد های گسترده فناوری های دیجیتال برای رسیدن کسب وکار ها به نتیجه مطلوب، شوق استفاده آن ها را در استفاده از ابزار های فناورانه این حوزه افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید ملکی مدیرعامل مؤسسه دانش بنیان رویال، با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، از دستاورد ها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه گیمیفیکیشن گفت: تمرکز خود را بر روی تولید محصولات دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم افزار و سخت افزار های دیجیتال قرار دادیم.

ملکی، مهم ترین و اصلی ترین محصولات رویال را پلتفرم کسب و کار الکترونیک عنوان کرد و افزود: سه حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه های هوشمند حوزه سلامت توسعه بسیاری پیدا کرده است.

کاربرد های محصول حوزه تجارت الکترونیک بر پایه بازی سازی یا گیمیفیکیشن، محصول باشگاه مشتریان متمرکز بر وفاداری مشتری و خدمات مرتبط و محصول حوزه سلامت در حوزه پزشکی به خصوص ترمیم زخم است.

معرفی محصولاتاین شرکت دانش بنیان، راهکار هایی براساس گیمیفیکیشن و بازاریابی، ارایه و در کنار پلتفرم سخت افزاری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های دیجیتال به تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان رونق بخشید

فناوری های دیجیتال به تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان رونق بخشید