مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-22سياسي

اختتامیه کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی در شیراز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اعلام کرد که با حضور امیرحسین قاضی زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و صاحب نظران داخلی و خارجی آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی 5 بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.

- اختتامیه کنگره شعر "ایثار و زنان عاشورایی" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اعلام کرد که با حضور امیرحسین قاضی زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و صاحب نظران داخلی و خارجی آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی 5 بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور شنبه دوم بهمن در یک کنفرانس خبری، ضمن بیان اینکه اولین فرمان 10 ماده ای حضرت امام(ره) اقدامات فرهنگی بود و با تاکید بر اینکه بحث فرهنگی اولین اولویت بنیاد شهید است، افزود: 51 درصد از اعتبارات مجموعه های بنیاد شهید و 20 درصد از اعتبارات سازمان ها و دستگاههای اجرایی طبق قانون باید به این مهم اختصاص یابد اما در عمل محقق نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی یک رویداد فاخر فرهنگی، ارزشی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی در شیراز برگزار می شود

اختتامیه کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی در شیراز برگزار می شود