مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-22اجتماعي

شرایط جوی استان سمنان در آرامش/ خسارات در دست بررسی است


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که شرایط جوی استان سمنان همزمان با نخستین شنبه بهمن ماه 1400 و بعد از دو روز طوفان و تندباد، روی آرامش به خود می بیند.

- ، نقشه های هواشناسی نشان می دهد که بعد از 48 ساعت طوفانی همراه با تند باد و بارش شدید برف و کولاک که به مسدود شدن شش محور اصلی استان سمنان منجر شد، بالاخره آرامش به تمام هشت شهرستان استان سمنان بازگشت و خورشید درخشان در میانه آسمان جای گرفت.

هرچند برودت هوا هنوز بالا است و دماسنج ها عمدتاً زیر صفر را نشان می دهند اما آفتاب تمام تلاش خود را می کند تا به وضعیت جوی استان سمنان آرامش ببخشد وضعیت جوی که در روزهای اخیر به میزان شگفت آوری خسارات را به راه ها، ابنیه، تأسیسات شهری و روستای و حتی منازل و خودروهای مردم و درختان وارد کرد.

در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در دامغان با 112 کیلومتر بر ساعت، شهمیرزاد 108 کیلومتر بر ساعت و شاهرود 94 کیلومتر بر ساعت بوده و درختان و تیرهای چراغ برق بسیاری به ویژه در شاهرود و دامغان بر زمین افتادند.

گفتنی است مردم در 48 ساعت اخیر خاموشی های مکرر و طولانی را نیز تجربه کردند.

بارش شدید باران و برف هواشناسی اعلام کرد که در این روزهای آخر هفته روستای تاش شاهرود با 53 میلیمتر باران و 104 سانتیمتر برف، رکوردار بارندگی در استان سمنان شد همچنین برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی استان سمنان در آرامش/ خسارات در دست بررسی است

شرایط جوی استان سمنان در آرامش/ خسارات در دست بررسی است