مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-22پزشكي

25 درصد جمعیت گیلان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تزریق واکسن کرونا در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون 556 هزار و 286 گیلانی معادل 25 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه احتمال شیوع موج جدید کرونا در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: امیکرون ویروس غالب بر کشور و گیلان بوده و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی احتمال موج جدید کرونا در این استان وجود دارد.

وی با اشاره به شناسایی 38 بیمار جدیدکرونایی در گیلان گفت: با بستری 38 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته تاکنون ، تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان به 148 نفر رسیده که 28 نفر آن ها بدحال هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه را نشان دهنده وجود کرونا در این استان دانست و افزود: هم اکنون 10 نفر در بخش های ICU بستری شده و بر اساس آمار 31 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان بستری هستند.

مهرابیان از تزریق واکسن کرونا در گیلان خبر داد و افزود: امروز واکسن های سینوفارم ، آسترازنکا ، برکت ، اسپایگوژن ، پاستوکوک و دز سوم در 467 پایگاه تجمیعی و موردی گیلان تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد جمعیت گیلان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

25 درصد جمعیت گیلان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند