مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-22بين الملل

تغییر در تیم مذاکره کننده آمریکا در وین


یک شبکه آمریکایی مدعی شد، یکی از اعضای کلیدی تیم مذاکره کننده آمریکا در وین به دلیل اختلاف بر سر مسیر گفت وگوها این مذاکرات را ترک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه ان بی سی نیوز در گزارشی درباره روند مذاکرات ایران و 1+4 در وین به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که تیم مذاکره کننده آمریکا اخیراً تغییر کرده است.

بنابر ادعای ان بی سی نیوز، ریچارد نفیو یکی از اعضای کلیدی تیم آمریکایی در وین، در حال ترک هیات مذاکره کننده است تا نقش متفاوتی را در وزارت امورخارجه آمریکا بر عهده بگیرد.

این دو منبع آگاه همچنین ادعا کرده اند که نفیو و رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درخصوص مسیر مذاکرات هسته ای در وین اختلاف نظر دارند و به همین دلیل، دیگر در این سِمت حضور نخواهد داشت.

یک مقام وزارت امورخارجه آمریکا در این باره اظهار داشت: ریچارد نفیو تاکنون مشاوره های خوب و مفیدی در رایزنی های وین در طول حدودا یک سال گذشته داشته است و ازین پس نیز در وزارت خارجه باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دور هشتم مذاکرات ایران و گروه 1+4 با حضور غیرمستقیم آمریکا با هدف رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بیش از دو هفته است که به صورت فشرده و جدی در وین، پایتخت اتریش همچنان جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در تیم مذاکره کننده آمریکا در وین

تغییر در تیم مذاکره کننده آمریکا در وین