مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-22اجتماعي

زیباترین مقاصد برفی کرمانشاه در زمستان


هرچند خیلی ها فکر می کنند زمستان که می شود گردشگری هم به تعطیلی می رود و این دسته از آدم ها تنها بهار و تابستان را فصل سفر و گردشگری می دانند، - اما عده زیادی هم عاشق برف و رفتن به سفر در روزهای سرد زمستانی اند.

در فصل زمستان و بویژه در روزهای برفی مقاصد گردشگری زیادی در کشور وجود دارد و در این میان کرمانشاه هم به عنوان یک استان کوهستانی در فصل زمستان جاذبه های زیبایی دارد که می تواند گردشگران را به سمت خود بکشاند.

علیرضا مرادی بیستونی کارشناس گردشگری معتقد است، کرمانشاه در هر فصل جاذبه های گردشگری خاص خود را برای جذب گردشگران دارد و در فصل زمستان هم می تواند یک مقصد مهم گردشگری باشد.

مرادی بیستونی در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: یکی از زیباترین مقاصد گردشگری زمستانی در کرمانشاه خصوصا در روزهای برفی، منطقه اورامانات است.

وی تصریح کرد: نوع معماری خاص خانه های روستایی که در این منطقه وجود دارد، باعث شده تا زمانی که شاهد بارش برف هستیم، امکان ثبت زیباترین تصاویر کارت پستالی در آن فراهم شود و زیبایی های بی نظیری را به گردشگرانی که اورامانات را انتخاب کرده اند، به ارمغان می دهد.

این کارشناس گردشگری اضافه کرد: در منطقه اورامانات گردنه ای به نام تته وجود دارد که در اکثر روزهای سال پوشیده از برف است و زیبایی بسیار زیادی دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباترین مقاصد برفی کرمانشاه در زمستان

زیباترین مقاصد برفی کرمانشاه در زمستان